Tellimistingimused

Tellimine

Tellida saab ilma registreerumata. Valige toode ja lisage ostukorvi. Ostukorvis toodet ei pea ostma, aga samal ajal ei toimu ka toote broneeringut ehk ka teised tellijad võivad toodet tellida. Ostukorvi saab panna ja osta ainult toote koguseid, mis on füüsiliselt laos olemas ja vabad

Ostu vormistamiseks täitke kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud väljad, valige sobivad makse- ja kohaletoimetamise viisid. Kui tellimus on esitatud, jõuab Teie poolt sisestatud e-posti aadressile automaatne tellimuse kinnitus.

Kaupu saab tellida ja transporditakse Eesti piires. Tarne toimub esimesel võimalusel ,kuid hiljemalt 5 päeva jooksul arve tasumisest .Tellitavate toodete puhul on tarneaeg eelneval kokkuleppel ja neid tooteid kohe tasuda ei saa.

Läbi Makskeskuse saavad kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:

-Eesti: SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

Hinnad ja tasumine

Kõikidel kaupadel on näha käbemaksuga hinnad Eurodes €. Euroopa Ühenduses riikide sisene kaupade liikumine (import-eksport) on tollivaba, seega täiendavaid maksusid ei lisandu. Pakkide tellimiseks väljapoole Euroopa Ühendust, tuleb arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mis tuleb kauba kättesaamisel tasuda sihtriigis. Kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamise maksumus. Ostude eest tasumiseks saadetakse arve.

NB!! Giseler OÜ jätab endale õiguse muuta toodete hindu neist eelnevalt informeerimata.

Kauba transport

Sõltuvalt valitud transpordiviisist lisandub transporditasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup postitatakse kolme tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist ning sihtriigist. Valida on võimalik järgmiste transpordiliikide vahel

  • Tasuta kohaletoimetamine - kui tellimuse kogusumma ületab 50€, toimetatakse ostetud kaubad Eesti piires tasuta kohale.
  • SmartPOSTi pakiautomaat – hind vastavalt paki mõõdule ja Smartposti hinnakirjale. Hinna genereerib veebileht.
    Mugav ning lihtne kohaletoimetamise viis, pakk saabub Tellija poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Tellijat SMSi teel telefoninumbrile, mis sisestati tellimuse sooritamisel.
  • Eesti Posti pakiautomaat – hind vastavalt paki mõõdule ja Omniva hinnakirjale. Hinna genereerib veebileht.
    Mugav ning lihtne kohaletoimetamise viis, pakk saabub Tellija poolt valitud Eesti Posti pakiautomaat. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Tellijat SMSi teel telefoninumbrile, mis sisestati tellimuse sooritamisel.
  • Kuller koju kätte – 6,50 eur. Kuller toimetab kaupa ainult tööpäevadel 8.00-17.00 eelnevalt ette helistades.

Tagastamine ja garantii

Tellijal on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui need osutuvad mittesobivaks. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Giseler OÜ võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne postitamist teavitus aadressile info@giseler.ee, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number, soovitavalt ka tagastuse põhjus. Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.

Pretensioonide esitamise kord

GISELER OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Juriidilistele isikutele võimaldame 3-kuulist pretensiooni esitamise aega.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul GISELER OÜ poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Teade kauba mittevastavusest tuleb saata GISELER OÜ e-posti aadressil info@giseler.ee või helistada telefonil +372 671 2625.

Juhul kui ostja ei teavita kauba mittevastavusest käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, vabaneb GISELER OÜ vastutusest kauba mittevastavuse eest. Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada kauba kasutamine.

GISELER OÜ vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates kauba kasutajale üleandmisest alljärgnevalt: esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmise hetkest eeldatakse, et kauba mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel s.o. kauba kvaliteedile vastavuse tõendamiskohustus lasub GISELER OÜ-l.

Pärast kuue kuu möödumist kauba üleandmise hetkest lasub kauba kvaliteedile mittevastavuse tõendamiskohustus ostjal. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad GISELER OÜ ja ostja omavahel kokku.

GISELER OÜ ei vastuta ostja süül kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@giseler.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates kauba nõuetele mittevastavuse puuduse avastamisest. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Ostjal on õigus nõuda GISELER OÜ -lt ostuhinna alandamist või kauba eest raha tagasi nõuda, kui GISELER OÜ -l ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

Kui GISELER OÜ on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus GISELER OÜ pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.

Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 620 1707, info@tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

Privaatsus

Kõiki Tellija poolt Giseler OÜ-le edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks. Giseler OÜ kinnitab- kõiki Tellija poolt edastatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning need ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

Giseler OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile

GISELER OÜ klienditeenindus

Avatud E-N 9.00-16.30, R 9.00-15.30
Paneeli 2 A/1 11415 Tallinn

Telefon: +372 611 2625, +372 5307 1577 
E-mail: info@giseler.ee (vastame 1 tööpäeva jooksul)

Käibemaksu kohuslase number: KMKR: EE100139525